Σελίδες

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΓΕΜΑΤΟ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ...

Καλημέρα σε όλες και όλους!!!
Διανύουμε ένα ζεστό- ζεστό Καλοκαίρι…και πολλοί από εμάς ετοιμάζουμε βαλίτσες διακοπών αν και αρκετοί έχουν φύγει ήδη από τον Ιούνιο.
Εύχομαι σε όλους όπου και αν πάτε διακοπές να περάσετε όμορφα και ξέγνοιαστα!!!

Εγώ…θέλω να σας δείξω τον πρώτο μου κουμπαρά.
Για να τον φτιάξω χρησιμοποίησα ένα πλαστικό μπουκάλι νερού, στο οποίο άνοιξα μια οπή τόσο ώστε να χωράνε τα χρήματα και το έβαψα κόκκινο με ακριλικό χρώμα στην μια πλευρά του.




Έκοψα σύρμα από μια κρεμάστρα και το έντυσα με λευκή ταινία
Έκοψα  λευκό χαρτί σε τριγωνικό σχήμα στο οποίο ζωγράφισα κόκκινη ρίγα.
Μια σημαία που βάφτηκε κόκκινη…(το κόκκινο είναι το χρώμα μου…)





Και το πλοίο είναι έτοιμο να σαλπάρει για λιμάνια ξένα…και ως το Νοέμβριο είναι σίγουρο ότι θα έχει φτάσει στον προορισμό του…



Θέλω επίσης να σας δείξω φωτογραφίες από την υπέροχη περιοχή που γεννήθηκα και μεγάλωσα  τη Ζαχάρω Ηλείας και τα λουτρά Καϊάφα (για όσους δεν ξέρετε ακόμη που θα πάτε διακοπές....


Η ατέλειωτη αμμώδη παραλία της Ζαχάρως και του Καϊάφα !!!








Η λίμνη Καϊάφα!!!







Και…φυσικά το υπέροχο ηλιοβασίλεμα στην περιοχή αφιερωμένο στην Ρένα    

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!

20 σχόλια:

  1. Ε λοιπόν αυτός ο κουμπαράς μου αρέσει πολύ. Τόσο απλός και τόσο όμορφος. Η παραλία σου με ξετρέλανε.....φοβερές φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχος ο κουμπαράς σου!!!Μα και οι φωτογραφίε σου είναι καταπληκτικές!!!Στην συγκεκριμένη παραλία έχω περάσει πολύ όμορφα στο παρελθόν και είναι απο τα πιο αγαπημένα μου μέρη στην Ελλάδα!!!Φιλάκια πολλά και καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλες διακοπεες και σε σενα ματια μου..ομορφη κατασκευη..αλλα οι φωτο τελοιες..ομορφο Καλοκαιρι..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑΝΝΑ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΤΕΛΕΙΟΣ, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!!!!!!!
    ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΛΙΓΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑΤΑ, ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!
    ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ!!!!!!!
    ΕΣΥ ΤΙΣ ΕΒΓΑΛΕΣ;
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απλό, λιτό αλλά πανέμορφο!!!
    Οι παραλίες αυτές είναι φανταστικές, από τις λίγες παραλίες με ψιλή άμμο σαν της Χαλκιδικής. Καλές βουτιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικη ιδεα!!!Μου αρεσει πολυ τοσο απλο και ομορφο!Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία ανακύκλωση, πανέμορφος έγινε!!
    Οι φωτογραφίες σου με ταξίδεψαν!!
    Καλό μήνα, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρωτότυπος και όμορφος ο κουμπαράς σου!!!!!Οι φωτογραφίες είναι πανέμορφες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιάννα οι φωτογραφίες είναι η μία καλύτερη από την άλλη και πολύ όμορφα τοπία ευλογημένη χώρα και δεν της πρέπει όπως την καταντήσαμε!!!Πρωτότυπος ο κουμπαράς σου όμορφη η ιδέα του κόκκινου.Μπράβο μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ.....ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλως σε βρηκα!!! πατριωτισσα!!! εγω ειμαι αρκετα πιο κατω προς κατακολο αλλα κ εκει ιδια πατριδα πιανεται.!!! τι ομορφες εικονες ζηλευω που ειμαι μακρια!!!ομορφο το blog σου!!!κ ο κουμπαρας φοβερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτική ιδέα, καταπληκτική υλοποίηση, δεν
    έχω λόγια, τέλειος ο κουμπαράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αυτή η βλακεία δεν μου βγάζει τις αναρτήσεις σου!τυχαία το είδα από άλλο blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλοτάξιδο το καραβάκι σου!Πρωτότυπη ιδέα για κουμπαρά.Όσο για τις φωτογραφίες σου,μόνο μια λέξη.Υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιάννα μου γλυκιά, υπέροχος ο κουμπαράς σου!!!Καλή μου , πανέμορφη η Ζαχάρω, την ήξερα μόνο από τις πυρκαγιές!!!Τόσο όμορφη δεν φανταζόμουν ποτέ ότι ήταν!!Πρέπει να την βάλουμε στις μελλοντικές εκδρομές μας!!!Και οι φωτογραφίες σου , σαν πίνακες ζωγραφικής!!Καταπληκτικές!!μπράβο για όλα!!φιλάκια , να περνάς καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το καράβι σου, πραγματικά έτοιμο να σαλπάρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δρόσισε μεσ τον καύσωνα με τούτες τις φωτό Γιάννα μου,κοντοπατριώτισσα!!!Υπέροχες!
    Κι ο κουμπαρας ευρηματικός!
    καλή συνέχεια, φιλάκιααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Bela série de fotografias.

    ¸❤✿•.¸
    ♥ Bom domingo! Boa semana!
    ♡ Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τη αγαπώ αυτή την απέραντη παραλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή