Σελίδες

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ!!!

Πέρασε και αυτό το Καλοκαίρι…αρκετά καυτό… και για εμάς που δουλεύουμε τους καλοκαιρινούς μήνες αρκετά δύσκολο!!!
Τώρα όμως που ήρθε ο Σεπτέμβρης ποιος με πιάνει!!!
Δικαιούμαι διάλλειμα…και τώρα που είπα διάλλειμα …
εύχομαι καλή σχολική χρονιά σε όλους τους μαθητές και στους γονείς τους!!!


Ξεκινώ επειγόντως τις κατασκευές ….έχω μείνει πίσω…το ξέρω!!!
Στην βιβλιοθήκη μου είχα ένα παλιό ημερολόγιο με χοντρό εξώφυλλο (από το 2010)
Άρα δεν μου χρειάζεται….
Βρήκα επίσης και ένα παλιό κουτί από μια κορνίζα…ούτε αυτό χρειάζεται….

Από το ημερολόγιο έβγαλα τα φύλλα και κράτησα μόνο το εξώφυλλο!!!


Στο διαδυκτιο βρήκα μια φωτογραφία από ένα παλιό βιβλίο (μου άρεσε πολύ η εικόνα με τα παιδάκια)

Τύπωσα τη φωτό σε απλό χαρτί σε χαμηλή ανάλυση για να δείχνει όσο γίνετε ποιο παλιό και με κόλλα για ντεκουπάζ το κόλλησα πάνω στο εξώφυλλο του ημερολογίου.
Τύλιξα επίσης το κουτί της κορνίζας με κιτρινισμένο χαρτί και το έβαλα μέσα στο εξώφυλλο.



 Και το νέο μου βιβλίο είναι έτοιμο....


Στο πάνω μέρος έκανα και μια σχισμή και ο κουμπαράς μου έτοιμος και αυτός!!!

Τώρα που το ξανασκέφτομαι έχω και άλλα παλιά βιβλία και ημερολόγια  στην αποθήκη …Μέχρι αρχές Δεκέμβρη που θα γίνει η έκθεση από ότι διάβασα στο μπλοκ της Ρένας   δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου  σίγουρα θα φτιάξω κι άλλα….
Φιλακια!!!!

18 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΑΝΟΙΞΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΥΠΕΘΕΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!!!!!!
    " ΕΓΡΑΨΕΣ" ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς επέστρεψες .Τι φοβερή ιδέα!!! Δεν περίμενα να καταλήξει κουμπαράς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηλθα κι εγώ να διαβάσω τα σχετικά... και με εξέπληξες ευχάριστα!!!Ταιριαστό το μοτίβο με την δημιουργία σου,που είναι μία από τους όμορφους και πρωτότυπους κουμπαράδες, καλή συνέχεια..... Την Κυριακάτικη καλημέρα μου από την μάλλον κρύα Θεσ/νίκη.Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία ιδέα!!!!Πραγματικά ήταν έκπληξη η τελευταία εικόνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκέτη γλύκα είναι το βιβλίο σου! Ομορφο και νοσταλγικό! Να'σαι καλά! Καλή Κυριακή να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτική έκδοση... σπάνιο βιβλίο!!!!! Άντε τα ράφια της έκθεσης... περιμένουν και τις επόμενες εκδόσεις!!!! Καλή Κυριακή, πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φοβερή ιδέα με πολλές εφαρμογές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πανέμορφος ο κουμπαράς και ιδιαίτερος!!!!!
    φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίος ο κουμπαράς σου!!!
    Καλό βράδυ και καλή βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κορίτσι καλησπέρα...από ότι είδα είμαστε γειτόνισες....χαχαχ....πολύ όμορφη και προτότυπη η ιδέα σου για τους κουμπαράδες της Ρένας....σε φιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστικός ο κουμπαράς σου!Όχι μόνο όμορφος πολύ, μα και υπέροχος σαν ιδέα!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ξεχωριστή ιδέα για κουμπαρά!!!! Τέλειος έγινε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφος και η φωτογραφία τέλεια!!!
    Καλόν Οκτώβρη, καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και εγώ στην αρχή νόμιζα πως έγραψες κάποιο βιβλίο χα χα!!Είναι ότι ποιο πρωτότυπο έχω δει σε κουμπαρά μπράβο Ιωάννα δεν σταματάς να μας εκπλήσεις!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. απο την ωρα που διαβασα την αναρτηση σου εχω ξεπατωσει το σπιτι να βρω τα κουτια απο τις κορνιζες ...αλλα δυστυχως η τα εχω πεταξει η καλα μου κρυβονται...τι Φαϊνή ιδεα ειναι αυτη ???Καταπληκτικος ο κουμπαρας σου,πανεμορφο και το μοτιβο...μπραβο Ιωαννα μου..περιμενω και τους επομενους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία κατασκευή! Λατρεύω τις παλιές εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή